L’Infantil ‘A’ completa un cop d’efecte al camp d’un rival directe com l’Argentona i segueix invicte al capdavant de la classificació
L’Infantil ‘A’ va de debò. L’equip vol fer soroll aquesta temporada i lluitar per objectius ambiciosos. I, per què no, lluitar per l’ascens a Primera. L’Alella és l’equip que millor ha iniciat la temporada, sent un dels dos únics equips de la categoria que es manté invicte.
Els nostres acumulen sis triomfs i dos empats en vuit partits i comanden la lliga amb 20 punts, un més que els Salesians de Mataró (19). Cerdanyola Mataró (17), Vilassar de Mar (16), Premià de Dalt (15) i Argentona (13) persegueixen els verds en la taula classificatòria.
Aquesta setmana, l’Alella afrontava un d’aquells duels marcats al calendari. L’Argentona rebia al seu camp al líder, situat a només 4 punts nostres i buscant causar la primera derrota del curs del líder.
La pressió, però, no ha pogut amb un Infantil ‘A’ que sortia al camp amb les idees molt clares i amb ganes de demostrar els motius que han guiat aquest grup a fer el gran inici de curs que s’ha fet.
El matx restaria igualat fins a la segona meitat, quan dos cops definitius de l’Alella acabarien per decidir el resultat. Alberto Sola (54’) i Joan Agustí (61’) marcaven dues dianes decisives pels verds, deixant el triomf vist per sentència. Caldria treballar, això sí, fins al final, ja que l’Argentona demostrava ser un gran bloc. Felicitats a tota la plantilla per la feina. I endavant verds!
El matx restaria igualat fins a la segona meitat, quan dos cops definitius de l’Alella acabarien per decidir el resultat
La resta de la jornada
Prebenjamí ‘A’ S7 7-1 Vilassar de Mar
Benjamí ‘A’ S9 1-2 Sinera
Benjamí ‘B’ S10 7-5 Arenys de Mar
Aleví ‘B’ S12 3-1 Atlètic Masnou
Aleví ‘A’ S12 2-5 Cerdanyola Mataró
Infantil ‘B’ 4-1 Cirera
Cadet ‘A’ 17-0 Pla d’en Boet
CF Catalunya 2-1 Veterans
Vilassar de Mar 3-9 Benjamí ‘A’ S10
Mataró 3 -1 Aleví ‘A’ S11
Joventut Teià 4-6 Prebenjamí ‘A’ S8
Llavaneres 0-2 Femení
Joventut Teià 1-0 1r Equip