Després de dues derrotes seguides, l’Alella torna a aixecar el vol per conservar el liderat guanyant l’Arostoi. Grans triomfs del Juvenil i Benjamí ‘A’ S10
Era un dia marcat en el calendari. El segon classificat visitava el Municipal buscant ferir un Alella que es jugava mantenir el lideratge després de dues derrotes seguides. Els nostres, però, van saber patir i sumar 3 punts d’or malgrat fallar dos penals.
Un gol de Brandon i un doblet de Leo van ser suficients per tombar un Aristoi que ens va fer patir marcant el 2 a 1 al minut 81. Ens va fer falta arribar quasi al límit del temps per anotar el definitiu 3 a 1 i relaxar-nos. Festa grossa al vestidor i 3 punts que ens mantenen primers amb 27, els mateixos que el Montmeló i un més que l’Aristoi. Aquesta lliga serà llarga i cal estar concentrats cada partit. Felicitats equip!
10 de 15
Aquesta jornada celebrem també el gran moment de forma del Juvenil. L’Alella, gràcies al triomf sumat al camp de l’Argentona (1-4), ha sumat 10 punts dels últims 15 possibles.
Gran moment de forma dels nostres jugadors, els quals demostren que, amb feina i compromís, tot és possible. El matx a Argentona va estar obert fins ben entrada la segona part. Inici de l’Alella dominant amb gol d’Eric Bustamante (2’) i empat local al 12’. Adrià Vidal va tornar avançar el Juvenil al 22’ (2-1). En la represa, sentència d’un Alella per mitjà d’Hamza (60’) i Eric Bustamante (88’). Aquest resultat ens deixa novens amb 11 punts.
Grans triomfs del Juvenil i Benjamí ‘A’ S10
Remuntada de caràcter
Destaquem també l’espectacular reacció protagonitzada pel Benjamí ‘A’ S10, guanyador del seu duel contra l’Argentona tot i anar perdent per un 0 a 2 inicial. L’Alella va encaixar dos gols en sis minuts, però va reaccionar de la mà d’Álex Galán (8’) i Nico Hernández (18’).
Tot seguit, els verds capgiraven el resultat per mitjà de Thomas (27’). El 3 a 2 obria un nou escenari de partit, però l’Argentina seria capaç de tornar a igualar (3-3). Els dos darrers quarts van ser de màxima emoció. Primer, aparició de Thomas al 33’ per situar el 4 a 3. Poc després, en una acció desafortunada, l’Argentona es feia el cinquè en pròpia, però encara ens faria patir amb el 5 a 4 marcat faltant un minut i escaig pel final. Finalment, però, el triomf va ser per un Alella que reacciona i es posa novè amb 10 punts.
La resta de la jornada
Veterans 4-4 Veterans de Catalunya
Cabrils 10-2 Femení
Fundació Grama 1-5 Aleví S11 ‘A’
Tiana 1-0 Infantil S13
Prebenjamí S7 2-0 Cirera
Benjamí S9 ‘A’ 1-7 Mercantil
AEILL Cerdanyola Mataró 12-5 Benjamí S9 ‘B’
Benjamí S10 5-4 Argentona
Aleví S11 ‘B’ 4-8 Atlètic Masnou
Aleví S12 1-6 AEILL Cerdanyola Mataró
Calella 3-0 Cadet